Über uns > Gästebuch

Gästebuch

Herzlich Willkommen bei unserem Gästebuch!
Wir freuen uns auf ein Feedback.

Sepp und Bernadette Eichholzer 13. Juni 2017
Hallo zäme
War Euer Auftritt vom vergangenen Sonntag anlässlich des Frühlingsfestes in Frick ein wahrer, freudiger und erlebnisreicher Genuss! Eure Stimmung, das Repertoire und die Liebe zum Gesang war einmalig und jederzeit empfehlenswert. Wenn es eine Auszeichnung dafür in Form eines "Edelwyss" gäbe, hättet Ihr diesen Pokal gewonnen.
Von Herzen wünschen wir Euch weiterhin tolle Kameradschaft, viel Freude am Singen und Erfolg bei Euren Auftritten.
Sepp und Bernadette us em schöne Rüüstal
Ursula Burger 30. Mai 2016
Schön isch es gsi.
Herzliche Dank für das wunderschöni Jodlerfescht. Eui Harmonie und das guete zäme schaffe isch en Freud euch do dörfe zuezuluege. Mir hei ganz ufmerksam zueglosst, jede Uftritt a dem Obe isch so stimmig gsi. Euchi Fän und di wos no wärde hei das sichtlich gnosse. Liebe Dank ihr hend das Fescht grockt, genau mit eurem Charm, Fliss udn viele Tate. Sovieli liebi Fründe und Helfer si euch bigschtande und mitenander isch das es mega Fescht worde. Kompliment, es war spitze.

Ursula und Andreas
Jeck Käthi 4. Februar 2016
Habe euch gestern bei der Landfrauen-GV das erste Mal gehört. Es war genial. Dieser Gesang und eure Ausstrahlung, einfach mega schön!!! Macht weiter so. Wenn ich noch jünger wäre, würde ich schon heute einen Antrag stellen um eurem Verei beizutreten.
Landfraue Bezirk Rheinfelden 4. Februar 2016
Liebs Jodelchörli Edelwyss
Härzliche Dank für de Uftritt geschter obig.
Mir heis alli chönne gniesse und eusi Seel lo bambele.
Es isch einfach super gsi und es het allne sehr guet gfalle.

Mir wünsche euch witerhin viel Freud, Glück, Zfriedeheit und Erfolg bim Singe und Jodle. Dir machet das alli super, mi gspürt, dass ihr Alli mit Härzbluet derbi sind..

Im Name vo de Landfraue Bezirk Rhifälde
Zita Burkart
Rolf 30. November 2015
Hoi zäme Mer händ jetzt scho zom zwöite Mol s Vergnüege gha, eich z Aarau am Nightshopping z ghöre.
Euchi fröschfröhlechi Art esch eifach aasteckend! Mer wärde euch garantiert im Mai wder ghöre! LG Rolf
Peter Beutler 21. September 2015
Ich habe euch gestern (20. September) das 1. Mal Live erlebt, gesehen und gehört.
Es hat mir die Sprache verschlagen. Das war super. Herzlichen Glückwunsch. Macht weiter so.
Sehr gerne werde ich euch weiter empfehlen und in meiner Unterhaltungsliste aufnehmen.
Lieben Gruss
Pitsch; der Koch für alle Fälle...
Ursus ohne Nadeschkin 3. September 2015
Judeliholudi, ohne UHU kein Kleber!
Agnes 13. Dezember 2014
Viele Dank für de mega cooli Obe bi mir Deheim.

Hier könnte Ihre Kritik stehen. Haben Sie Anregungen, Lob oder Kritik? Zögern Sie nicht, uns per einen Kommentar zu hinterlassen. Neue Gästebucheinträge nehmen wir gerne unter info@e-o-f.ch an.